Liity jäseneksi

Keravan Diabetesyhdistyksen tarkoituksena on toimia diabeetikoiden tukena Keravalla, Tuusulassa ja Sipoossa.
Yhdistyksemme toiminta pyrkii diabeetikkojen hyvinvoinnin parantamiseen, vertaistuen tarjoamiseen sekä ennaltaehkäisevän tiedon jakamiseen. Yhdistyksemme on Suomen Diabetesliiton itsenäinen jäsenyhdistys, joka on perustettu 1985 ja jäseniä yhdistyksessämme on noin 400.

Järjestämme mm. diabeetikoiden omahoitoa tukevia luento- ym. tilaisuuksia, virkistystoimintaa jäsenillemme (näytelmä- ja konserttikäynnit, retket, ulkoiluretket) sekä koulutettua vertaistukea 2-tyypin diabeetikoille. Ilmoitamme toiminnastamme jäsenkirjeessämme (2 krt/vuosi), kotisivuillamme ja Keski-Uusimaa sekä Keski-Uusimaa Viikko -lehtien yhdistyspalstoilla.

Liity nyt yhdistyksemme jäseneksi!
Jäseneksi voit liittyä soittamalla hallitusjäsenelle, jäsentilaisuuksissa tai Diabetesliiton kotisivuilla. Yhdistyksemme jäsenmaksu 2021 on 16€ (Jäsenmaksusta 7€ tilitetään Diabetesliitolle ja 9 euroa jää paikallisen yhdistyksen käyttöön.)

Uutena jäsenenä saat vuoden 2021 Diabetes-lehdet ilmaiseksi ja jatkossa lehden voit tilata edulliseen jäsenhintaan (15 €). Siirry Diabetesliiton liittymislomakkeelle tästä.

Uusi jäsen
  • saa käyttöönsä kaikki Diabetesliiton jäsenedut
  • pääsevät Diabetesliiton Jäsensivuille (vain jäsenten käyttöön)
  • saavat soittaa liiton Neuvontapuhelimeen (vain paikallispuhelumaksu)

Yhdessä voitamme diabeteksen - joka päivä.