Perhekerho

Perhekerho on tällä hetkellä tauolla, sillä aikaisemmin perhekerhossa mukaan olleet lapset ovat jo kasvaneet perhekerhoiästä yli.

Jos haluat mukaan perhekerhon toimintaan, ota yhteyttä yhdistyksen puheenjohtajaan tai hallituksen jäseniin.

Tässä vielä tietoa perhekerhosta:

Jos perheessänne on 0-12-vuotias diabeetikkolapsi, perhekerho on tarkoitettu juuri teille. Perhekerho on avoin kaikille Keravan seudun lapsidiabeetikoille, heidän perheilleen ja läheisilleen.

Perhekerho kokoontuu Untolan toimintakeskuksessa, Nyyrikinkuja 7, Kerava.

Kerho tarjoaa lapsille mukavaa toimintaa ja vanhemmille tilaisuuden jutella samassa tilanteessa olevien vanhempien kanssa arjen pyörittämisestä yms. Kerhoilloissa nautitaan aina yhteinen iltapala. Kerhoon ovat tervetulleita diabeetikkolapsen lisäksi vanhemmat ja sisarukset.

Kokoontumisissa perhekerhossa on tyypillisesti mukavaa yhdessäoloa ja keskustelua sekä aikuisille että lapsille. Myös diabeteksen hoitoon ja hoitovälineisiin liittyviä asiantuntijavierailuja järjestetään tarpeen ja kiinnostuksen mukaan. Lapsille on perhekerhossa tarjolla mm. liikuntaa, leikkiä ja askartelua. Ajoittain teemme myös retkiä sopiviin kohteisiin.