Liity jäseneksi

Keravan Diabetesyhdistyksen tarkoituksena on toimia diabeetikoiden tukena Keravalla, Tuusulassa ja Sipoossa.

Yhdistyksemme toiminta pyrkii diabeetikkojen hyvinvoinnin parantamiseen, vertaistuen tarjoamiseen sekä ennaltaehkäisevän tiedon jakamiseen. Yhdistyksemme on Suomen Diabetesliiton itsenäinen jäsenyhdistys, joka on perustettu 1985 ja jäseniä yhdistyksessämme on noin 400.

Järjestämme mm. diabeetikoiden omahoitoa tukevia luento- ym. tilaisuuksia, virkistystoimintaa jäsenillemme (näytelmä- ja konserttikäynnit, retket, ulkoiluretket) sekä koulutettua vertaistukea 2-tyypin diabeetikoille. Ilmoitamme toiminnastamme jäsenkirjeessämme (2 krt/vuosi), kotisivuillamme ja Keski-Uusimaa sekä Keski-Uusimaa Viikko -lehtien ja Sipoon Sanomat yhdistyspalstoilla. Facebook ja Instagram on myös käytössä.

Liity nyt yhdistyksemme jäseneksi!

Jäseneksi voit liittyä soittamalla hallitusjäsenelle, jäsentilaisuuksissa tai Diabetesliiton nettisivuilla osoitteessa www.diabetes.fi. Yhdistyksemme jäsenmaksu 2024 on 18 € (Jäsenmaksusta 8 € tilitetään Diabetesliitolle ja 10 € jää paikallisen yhdistyksen käyttöön.)

Uusi jäsen saa liittyessään yhden lehden tervetuloa kirjeen yhteydessä ja uusi jäsen voi tilata lehden edulliseen jäsenhintaan 18 €. Kaikki jäsenet saavat jatkossa vuosittain
yhden ilmaisen Diabetes - lehden numeron, joka on marraskuussa ilmestyvä lehti.

Siirry Diabetesliiton sivuille liittymislomakkeelle tästä.
Uusi jäsen
  • saa käyttöönsä kaikki Diabetesliiton jäsenedut
  • pääsevät Diabetesliiton Jäsensivuille (vain jäsenten käyttöön)
  • saavat soittaa liiton Neuvontapuhelimeen (vain paikallispuhelumaksu)

Tutustu Diabetesliiton valtakunnallisiin jäsenetuihin tästä.

Yhdessä voitamme diabeteksen - joka päivä!